I Wicewojewoda Mazowiecki Sylwester Dąbrowski odwiedził Powiat Sierpecki podczas oficjalnego otwarcia drogi powiatowej nr 3760W Bonisław – Gozdowo.
28 września, 2022
26 września 2022 roku odbyła się uroczystość otwarcia kolejnej drogi powiatowej, w której uczestniczyli: Kierownik Delegatury Urzędu Mazowieckiego w Płocku Marlena Mazurska, Starosta Sierpecki Andrzej Cześnik, Wicestarosta Sierpecki Sławomir Olejniczak, Przewodniczący Rady Powiatu Przemysław Burzyński, Wiceprzewodniczący Rady Powiatu Sebastian Szczypecki, Radny Powiatu Sławomir Krystek, Radny Powiatu Kamil Różański, Radny Powiatu Wojciech Rychter, Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych Artur Obrębski, Inspektor Nadzoru Budowy Dróg Stanisław Nastałek, Przedstawiciel Przedsiębiorstwa Robót Drogowych Sp. Z o.o (wykonawca), Wójt Dariusz Kalkowski wraz z Przewodniczącym, Wiceprzewodniczącym oraz Radnymi gminy Gozdowo, Sołtysi i przedstawiciele jednostek OSP Bronoszewic, Bonisławia, Gozdowa wraz z Księżmi z Parafii w/w miejscowości.
Zadanie pod nazwą „Przebudowa drogi powiatowej nr 3760W Bonisław – Gozdowo” zostało zrealizowane przez Powiat Sierpecki w latach 2021 – 2022 z udziałem środków zewnętrznych pochodzących z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg oraz dotacji celowej Gminy Gozdowo. Całkowity koszt inwestycji wyniósł 5 187 263,49 zł, w tym:- dofinansowanie w wysokości: 2 572 981,19 zł, stanowiące 49,61 %wartości zadania,- dotacja Gminy w wysokości: 877 055,00 zł, stanowiąca 16,91 %wartości zadania,- wkład Powiatu w wysokości: 1 737 227,30 zł, stanowiący 33,46 %wartości zadania.
Przebudowa drogi na odcinku o długości 4,815 km ma na celu poprawę stanu bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz podniesienie standardów technicznych drogi. Powyższe zadanie zostało zrealizowane poprzez poszerzenie jezdni zakończonej opornikami betonowymi do 6 m, budowę oraz przebudowę istniejących chodników o m.in. szerokości 2 m na łącznej długości 993 m wraz z wykonaniem zatoki, peronów autobusowych z wiatami przystankowymi oraz zapewnieniem przejść dla pieszych w obrębie przystanków, odwodnienie drogi za pomocą rowów przydrożnych i przykanalików ze wpustami ulicznymi, wprowadzenie stałej organizacji ruchu drogowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu w postaci barier ochronnych i ogrodzenia segmentowego separującego oraz zabezpieczającego ruch pieszych.