Powiatowy Rzecznik Konsumenta

Pan Dariusz Łapiński – Radca Prawny
Godziny przyjęć w Starostwie Powiatowym w Sierpcu ul. Kopernika 9 pok. nr 3, tel. 24 275-91-36.

  • Wtorek od 10:00 do 15:00
  • Piątek od  10:00 do 15:00

Do podstawowych zadań i kompetencji Powiatowego Rzecznika należy:

  1. zapewnienie konsumentom bezpłatnego poradnictwa i informacji prawnej w zakresie ochrony ich interesów;
  2. wytaczanie powództw na rzecz konsumentów oraz występowania za ich zgodą do toczącego się postępowania w sprawach o ochronę interesów konsumentów;
  3. składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego w zakresie ochrony interesów konsumentów;
  4. współdziałanie z właściwymi terytorialnie delegaturami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz innymi instytucjami i organizacjami, do których zadań statutowych należy ochrona interesów konsumentów.
image_pdfimage_print
  • ikony - informacje różne

    togatus

    Sesje Rady Online - ikona dla turysty Inwestycje z powiecie - ikona Starostwo w Sierpcu - ikona Zapytaj Starostę - ikona EPUAP - ikona Powiatowe Służby Pracy - ikona Powiatowe Centrum Zarządzania - ikona NGO - ikona
  • Ikony instytucji - prawa kolumna witryny

    Modr Mazowsze - ikona ZPP - ikona Basen w Sierpcu - ikona Mosir Sierpc - ikona TV Sierpc - ikona Mrot - ikona Eurorenoma - ikona
Przesuń na górę