E-usługi w drodze kompleksowej informatyzacji
http://zgloszenia.powiat.sierpc.pl/
http://euslugi.powiat.sierpc.pl/

Instrukcja zgłoszenia
1. Wejdź na stronę www.zgloszenia.powiat.sierpc.pl
2. Kliknij w zakładkę ZGŁOŚ na stronie
3. Sprawdź czy twoje zgłoszenie nie zostało wcześniej zgłoszone. Będzie to zaznaczone na mapce.
4. Kliknij na mapce w miejsce którego zgłoszenie dotyczy.
5. Po kliknięciu otworzy się okno gdzie trzeba wpisać dane takie jak:
– opis problemu
– możliwość dodania zdjęcia
– wybór kategorii
bez zalogowania można wybrać tylko: zdarzenie drogowe > wypadek
reszta kategorii zgłoszeń jest dostępna po zalogowaniu się na portal w prawym górnym rogu.
Kategorie po zalogowaniu:
a) rejestr rzeczy:
– rzeczy znalezione,
– rzeczy zagubione,
b) zdarzenia drogowe:
– inne zdarzenia drogowe,
– uszkodzenia drogi,
– wypadek,
– znaki drogowe,
c) zgłoszenia pracy urzędu:
– skarga,
– sprawa do konsultacji,
Aby wysłać zgłoszenie należy podać dane zgłaszającego: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu.
Logując się do systemu użytkownik ma oprócz możliwości zgłoszenia poprzez przycisk ZGŁOŚ, również podgląd zgłoszeń w zakładce MOJE ZGŁOSZENIA oraz STREFĘ UŻYTKOWNIKA w której znajdują się zakładki do zarządzania kontem na platformie:
– Mój profil (dane osobowe do logowania),
– Ustawienia użytkownika (ustawienia powiadomień),
– Moje komunikaty (otrzymane komunikaty z platformy),
– Moje urządzenia (możliwość dodania urządzeń),
– Moje ankiety (wyświetlają się dostępne ankiety do wypełnienia),
Instrukcja znajduje się również na stronie